۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

قرمه سبزی


امروز از صبح که بیدار شدم کوزت وار کار کردم، یه خونه تکونی شب عید انگار بدهکار بودم، خرت و پرتهای رفیق از اینجا کوچ کرده و گردو غبار به اینجا کوچ کرده بعد از یک ماه نبودنم. از صبح که بیدار شدم همچنان هیچی‌ نخوردم و یخچال از روزی که برگشتم همچنان خالیست، اینجاست که میگن در خانهٔ ما رونق اگر نیست غذا (صفا) هم نیست و فقط کار بوده و کار.
 در همینجور مواقع هم باید دقیقا هوس یه چیزی بکنه دلم، اصلا تقصیر این آهنگ بود. همچنان که درگیر کار بودم و این لپتاپ هم برای دل من می‌نواخت این یکی‌ رو شروع به پخش کرد. یادم نبود که باید از پلی لیست بزارمش کنار، اون هم در این مواقع. خلاصه که هوس قورمه سبزی کردم، بدجور. 

اینجا دوتا رستوران ایرانی‌ داره، البته یکی‌ ایرانی‌ و یکی‌ افغانی و دست بر قضا هر دو امروز تعطیل بودن، انگار عالم و آدم دست به دست یکدیگر داده بودند به مهر شنبهٔ مرا کنند ویران... حالا من مانده‌ام و خستگی‌ و گشنگی و هوس قورمه سبزی....

فکر کنم سوندکلود (ساندکلود-ساوندکلاود)  هنوز تو ایران باز میشه:


۱۰ نظر:

  1. چه حالِ بدیِ این حال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخیش بالاخره من تونستم اینجا رو باز کنم!
      این شهرزاد بهشتیان خیلی صداش محشره.اون اهنگ"آن شب اردیبهشت"رو خیلی دوست دارم.دوست دارم این قرمه سبزی اش رو هم!

      حذف
    2. نمی‌دونم چرا، اما این نظرت رفته بود توی هرزنامه‌ها و من تازه الان دیدمش و کشیدمش از اونجا بیرون، منم آهنگ شب اردیبهشت رو خیلی‌ دوست دارم، خیلی‌. کلا سبک و صداش دلنشینه

      حذف
  2. حیف که این پستو دیر خوندم! اگرنه واست درست میکردم:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دستتون درد نکنه، راضی‌ به زحمت نیستم، اما خوب الان هم خیلی‌ دیر نیست :دی

      حذف
    2. چشم هر وقت خواستی خبر بده واست میپزم فقط قبلش یه صلاح و مشورت با گلدن بکن ببین دستپختم قابل خوردنه یا نه؟!! برای شناخته نشدنتم جلوی در رسیدی جوراب بکش سرت :)

      حذف
    3. دستتون درد نکنه. من که فکر میکنم دست پختتون حرف نداره. فقط جوراب این سایزی از کجا بیارم؟ من خیلی در زندگیم سارق موفقی نبودم، خیلی در این امور سررشته ندارم.

      حذف
  3. من معمولن در سرقتهای خودم از جوراب نایلون زنانه استفاده میکنم!!!
    میتونی اونو از فروشگاهها و حتی دراگستورها تهیه کنی . نترس کش میاد البته الان که هوا داره سرد میشه میتونی از این کلاه هایی که واسه بچه ها هست و تا زیر چشم هم میاد استفاده کنی که البته من اینجا ندیدم :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب از اون کلاه‌ها که گفتید من هم اینجا ندیدم، اما سعی می‌کنم یه دونه از اون جوراب‌ها پیدا کنم، ایشالا که اندازه بشه، حالا شایدم یه ماسک پیدا کردم، بی‌ درد سر

      حذف