۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

حلال زاده به داییش میره...

من از دار دنیا یک خواهر دارم که اون هم ثمرهٔ ازدواجش یک وروجک ۲ سال و اندی ساله است. از آن وروجک‌ها که خوب بلدند با همان نصف نیمه صحبت کردنشون خوب دلبری و لوندی کنند. حالا این یکی‌ هم برای من خیلی‌ عزیز است و هم خیلی‌ شیرین.
یک آتیش پاره به تمام معنا.
امروز صبح با صدای مسیج موبایلم از خواب بیدار شدم، از خواهرم بود، باز کردم عکس فندق را دیدم که یک گوش کنار مبل ایستاده، با صورتی‌ مظلوم و آروم، و دستش توی گچ و دور گردنش.
نفهمیدم چطور از تخت پریدم و زنگ زدم به خواهر جان، ظاهرا دو سه روزی هست که اتفاق افتاده و به من نگفتن.
اما از اون لحظه به بعد هی‌ به این عکس نگاه می‌کنم و خندم میگیره، یعنی‌ هیچ جور نمیتونم میمیک صورت و چشم‌های درشت زول زده توی دوربین و تیپ و قیافه و حالت ایستادن و اون دست دور گردن رو توصیف کنم.
حالا ظاهراً که حلا‌ل زادگی را در حق من تمام کرد و این دست شکستن را هم از من به ارث برده.

۱۷ نظر:

  1. بیچاره بچه دو ساله! چطور شکست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رفته بودن یکی از این مراکز بازی سرپوشیده، ظاهرا از سر سره بادی افتاده و دستش مونده زیربدنش.

      حذف
  2. آخی به فندق.چه دردی کشیده.دختره یا پسره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فندق دختره، از اونایی که ببینیش دلت می‌خواد بخوریش... حقیقتش من کلا به بچه‌ها علاقه زیادی ندارم اون هم پسر... باز دختر بچه یه چیزی :دی

      حذف
  3. اخ که من میمیرم برای دختر بچه.دلم سه تا دختر بچه میخواد که موهاشونو خرگوشی ببندم.گیس کنم.تل بذارم.فکر کن دندون یکی شون هم افتاده باشه!آی چه کیفی داره.چه گروه سرودی بشه!
    راستش منم از بچه ها فراری بودم تا قبل اونکه فندق ما دنیا بیاد.الان چهار سالشه ومن چند بار تصمیم گرفتم بدزدمش و مال خودم بکنمش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من خودم دختر رو ترجیح می‌دم، اما خوب سه تا هم دیگه زیاده، نیست؟ دقیقا این فندق‌ها نظر آدم رو نسبت به بچه عوض می‌کنن، خوب بلدن دلبری کنن تو این سنّ و سال. فندق شما هم دختره؟

      حذف
  4. بله دختره که دارم خودمو میکشم براش!اسمش مهشیدِ.
    نه سه تا زیاد نیست.دوست ندارم بچه ها غصه بخورن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب پس اگه بدزدیش خوبه، اسمتون بهم می‌خوره، مهسا و مهشید. دختر بچه‌ها تو این سن خیلی‌ شیرین هستن.

      حالا چرا غصه بخورن؟ سه تا باشن غصه نمیخورن؟ فرمول داره؟

      حذف
  5. راستش به دنیا که اومده بود اسمشو من گذاشتم.یه جورایی برای من خیلی عزیز وخاصِ.
    نه از روی فرمول خاصی تبعیت نمیکنه.تنها یه علاقه ی خاص به دختر بچه هایی که سه تا هستن.یه مورد از اقواممون داریم که سه تا خواهرن وخیلی من به دلم میشینه اینجوری.اصلا من دلم گروه سرود میخواد!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کلا خواهر / برادر زاده‌ها خیلی‌ به دل میشینن مخصوصا اگه اولی‌ هم باشن که هیچی‌. حالا امیدوارم گروه سرودت کامل بشه و مقام هم بیارن. بیشتر خوب نیست؟

      حذف
  6. خواهر/برادر زاده ی من نیست.بچه پسرخاله مه!هی روزگار من داداش ندارم و از دار دنیا فقط یک خواهر دارم که از من چند سالی کوچکتره.
    نه دیگه!من همیشه از سه تا بچه خوشم می امده.منتهی اینا همش منوط به اونی که من بتونم شرایط عالی رو فراهم کنم تا بچه ها رو پرورش بدم.هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ مهر و محبت.
    فعلا هم که قصد ادامه تحصیل در رگ وپی ما عجین شده!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب فرقی‌ نمیکنه، پسر خاله نزدیک هم همون حکم رو داره. اما خوب شرایط مناسب رو موافقم. و وگرنه خود خواهی‌ محض هست. دیر نمی‌شه عجله نکن...

      حذف
    2. خوب فرقی‌ نمیکنه، پسر خاله نزدیک هم همون حکم رو داره. اما خوب شرایط مناسب رو موافقم. و وگرنه خود خواهی‌ محض هست. دیر نمی‌شه عجله نکن...

      حذف
    3. راست میگی دیر نمیشه؟خب پس من این چندتا سوال رو هم بخونم و این تست ها رو هم بزنم واین پله های ترقی رو هم یکی یکی برم بالا...
      میگم خدای نکرده یه وقت در حق جامعه ی بشریت ظلم نکنم این همه درس میخونم؟یعنی خدا منو ببخشه که به این خیل عظیم جان بر کف هایمان دهن کجی میکنیم و دو دستی چسبیدیم به درس!

      حذف
    4. در اینکه این گناه، گناهه کبیره هست و نا بخشودنی شکی نیست اما خوب، دیگه از پله‌های ترقی‌ هم نمیشه گذشت. امید هست که جان بر کفان هم درک کنند و به خاطر سعادت بشریت کوتاه بیان.

      حذف
    5. کوتاه میان مگه شهر هرته که کوتاه نیان؟!!

      حذف
    6. کیا؟ جان برکفان مهسا؟

      حذف