۱۳۹۲ مهر ۳, چهارشنبه

آلن خر است!

این هم جدیدا مد شده که به هر چه که دیوارش از دیوار ما کوتاه تر است میگویند خر. این خر است، آن خر است، کتاب خر است، اول مهر خر است، فیسبوک خر است، فلانی‌ که فلان فکر را می‌کند خر است و چه و چه.
حالا که همان "خر خر" کنندگان گوی سبقت را از خران ربوده اند و جامه ی خریت به حماقت دریده اند.

همیشه خواهان هم صدایی بوده‌ام و بار اوّلم هم نیست، حتی وقتی‌ که گلشیفته برهنه شد هم خواستم که هم صدا بشوم و جامه برکنم، اما احتمالا نه تنها اثر مثبتی نداشت بلکه نیمی از هوا خواهان را که به جای افکار گلشیفته، شیفته ی برآمدگی‌هایش شده بودند را هم به همت کراهت برهنگی خودم از هم صدایی میراندم و این بود که همصدایی را به برآمدگی داران سپردم. از این دست زیاد دارم.
اما امروز تمام خریت‌های وصف ناپذیرم را سپر سینه ی جمله خران می‌کنم و فریاد می‌‌زنم: آلن خر است. باشد که به درگاه خر و خریت مقبول شود.

پی‌ نوشت یک: امروز تلفن همراهم بی‌ خود و بی‌ جهت خراب شد، یک گوشی دیگه مشابه همین داشتم که چند هفته پیش سر اتفاقی‌ رفت و البته خوشحالم که رفت. 
برای من گوشی موبایلم عنصری حیاتی محسوب میشود، پای رفتنم است، مغز پویای حساب کتابم، حافظه کوتاه مدتم، زبان ارتباطم، راوی کتاب هایم، ترانه خان شادی و غم‌هایم و حکاک لحظه هایم.
خلاصه که جان آلن بسته به جان این گوشی تلفن بود. اگر بهترین همراهم نبوده باشد, کم هم خیلی‌ نبود. جان که ندارد اما لب که بر لبانش میگذارم جان میگیرد و به نادیدنی‌هایم جان میبخشد. حالا باید دوماه صبر کنم تا این قرار داد به سر بیاد و بتوانم یک همراه جدید دست و پا کنم،

پی‌ نوشت دو: متن اول فقط من باب مزاح بود و امیدوارم که به کسی‌ از  جامعه "خر خر" کنندگان بر نخورد و یقه ی آلن را با دستگیره اشتباه نگیرد.

پی‌ نوشت سه: می‌خواستم اسم این پست را دری وری نوشت بگذارم، هر چه فکر کردم دیدم خریتم به دری وری‌هایم میچربد. ما آدم‌های سرخوش یکهو طبع دری وری نویسیمان گل می‌کند.

۲۵ نظر:

  1. خر نشو آقا، خر نشو!

    پاسخحذف
  2. کتاب خر نیست! :|

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید هم هست من نمیدونم! :-؟

      حذف
    2. ما هم که نگفتیم هست!!! من هم به همین‌ها اعتراض کردم و خر شدم.

      حذف
  3. آلن جان بیا تلفن همراهمو بهت بدم تا 2ما دیگه... که من آرزوی نابودیِ این تکنولوژی رو خیلی وقت ها در سر دارم :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تکنولوژی بد نیست، مهم اینه که از اونور بوم نیفته، بیام سر کوچه بگیرم؟

      حذف
    2. اره، موافقم، خیلی وقته این تکنولوژی مزاحم من میشه، خیلی وقت ها هم مرحمم البته
      اومدی سر کوچه میس بنداز بیارمش :))

      حذف
    3. با چی‌ میس بندازم؟ انقدر ایستادم زیر پام علف سبز شد!

      حذف
    4. اصلا به ذهنم نرسید. این همه هم منتظر بودما.

      حذف
  4. ما همان دري وري گويي ها را دوست تر داريم! پاينده باشي.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی‌ از بین خریت و دری وری، دری وری‌ها رو دوست تر دارید یا چی‌؟ ممنون، شما هم.

      حذف
  5. همونی که صابمرده گفت!
    آدمهای سرخوش...

    پاسخحذف
  6. چه اتفاق به موقعی برای موبایل عزیزتر از جانت افتاده . من خیلی دلم میخواست اینطوری میشد تا صدای وجدانم بخوابه، اما موبایلم سالم و دلم هوای iPhone 5S کرده بود. چه کنم؟ خلاصه که با همین اوضاع سفارش دادم تا آخر هفته بیاد!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله دیگه! یکی‌ اینجور و یکی‌ اونجور، بسیار دلبستهٔ این اسباب بازی‌ها هم هستم، لذتش رو ببرید.

      حذف
  7. منکه بعد از یکماه موبایل به دست گرفتم چقدر عجیب بنظر اومد برام ! اما این خر بودن هم گاهی واقعا گزینه بدرد بخوری هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ولکام هوم سرباز. مردی شدیا. خریت هم از اون گزینه‌های همیشه روی میزه.

      حذف
  8. سفر کرده ی منم به همین درد مبتلا شد ، فکر کردم مخصوصا گوشیش رو سوختانده !!! تا دلمان برایش کباب شده هزینه خرید فایو اس را حواله کنیم برایش ... ولی اینگونه نبود ... الان مشکل جی پی اس بیش از همه چیز آزارش میدهد ، درکت میکنم آلن جان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این درد اینجا خیلی‌ بد دردیه، هم نیازِ و هم وابستگی. حالا ما به بدون "اس‌" هم قانعیم!!! الان من و سفر کرده شما هم درد محسوب میشیم.

      حذف
  9. فکر می کنم در جریان باشی که ما قبلا در وبلاگ من به این نتیجه رسیده بودیم که امید و عشق و ولنتاین و استرس خر هستند. تو را هم باید به آن ها اضافه کنم اگر صلاح می دانی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صلاح کار خویش خسروان دانند و بطبع شما هم هم! اضافه کنید، چرا که نه!

      حذف
  10. گمانم خر شدن خیلی هم بد نباشه .اصلن یه وقتا اونقدر خوبه آدم خودشو به خریت بزنه

    تسکو موبایل داره 7-8 یورو .خیلی هم صداش خوبه .فقط یک کم امکاناتش کمه .یک کم ها نه خیلی !!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موافقم، خریت بعضی‌ وقت‌ها بهترین گزینست. اما موبایل هفت هشت یورویی؟ آخه با هشت یورو چه امکاناتی میتونه اصلا داشته باشه که کم یا زیاد باشه؟

      حذف