۱۳۹۲ شهریور ۳۰, شنبه

کچلا خوشتیپن...

من قدیم اصلا سابقه دیدن خواب بد نداشتم، اگر هم میدیم، تموم شدنی بود و بعد از بیداری حتی یادم نمیومد.
سه روزه که پشت سر هم خواب بد می‌بینم، خیلی‌ بد، انقدر که به یک جاهایی که میرسه تصمیم میگیرم که خودم رو از یه جایی پرت کنم، بیدار که میشم، کل روز جلوی چشامه. بی‌ ربط نیست، خیلی‌ واقعیه، خیلی‌...

امروز متوجه شدم، به اندازه یه بیست و پنج تومانی، یه تیکه از موی سرم ریخته، قدیم هم سابقه داشت، اما نه سرم، ریشم. مال استرس بود، بعدش در اومد. امیدوارم این هم همون باشه وگرنه به جمع کچل‌ها خوش اومدم.

پی نوشت: امیدوارم حداقل اگه کچل میشم پولدار هم بشم...

۱۶ نظر:

  1. :))))
    تو خونواده ما که ارثیه
    به دیدن مرد کچل من یکی عادت دارم
    ایشالا که در بیاد :))

    پاسخحذف
  2. بهترنیست با یک متخصص مشورت کنی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهتر که هست اما من از پروسه دکتر رفتن توی این مملکت کلافه ام. پنج نفر رو باید ببینی تا بتونی بری پیش یه متخصص پوست و مو. اما خوب می دونم از فشار و استرس این دو سه ماهه. یه ماه صبر می کنم اگه فرقی نکرد رنج رسیدن به دکتر رو به جون میخرم.

      حذف
  3. پولدار شدی بگو بیایم قرض کنیم!

    پاسخحذف
  4. به نظر من یه کم لَوِندِر بذار بغل تختت بخواب!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این لوندر چیه دقیقا؟ دنبالش گشتم به این رسیدم: اسطوخودوس!!! چیکارش باید کرد؟

      حذف
  5. آره بمنم قرض بده پولاتو!
    در ضمن کچل ها خیلی هم خوشگلن.البته کچل هایی که جلوی موهاشون میریزه ها نه اونایی که وسط سرشون خالی باشه به قاعده ی نعلبکی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اصلا تقسیم به سه میکنیم. بشم...
      آره من هم اون دایی خوبم همینجوری بود. اما حالا اولویت با در اومدنه.

      حذف
  6. به نظر میاد خوشتیپ باشی....

    پاسخحذف
  7. هیف ادب حکم میکنه نگم، وگرنه میگفتم کچلا پولدار که نیستن هیچ ، چه موجوداتی هستن، از کچلا بدتر انسانهای در استانه کچل شدن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی‌ اینقدر کچلا یه جورین؟ الان من هم جزو همون دستهٔ بد تر حساب میشم با این تفاسیر دیگه!!!

      حذف
  8. در کل زود زن بگیر، تنها راهش همینه گویا.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایشالا، ولی درمون سریعتری داشت بهتر بود.

      حذف