۱۳۹۲ تیر ۲۷, پنجشنبه

تایم


من کلا موزیک دوست دارم، و کلا هم طبع موزیکم خیلی‌ بیش از اندازه وسیعه. اما خوب معدود آهنگ‌هایی‌ هستن که نمیتونم بگم ازشون متنفرم، اما خوب یه جورایی حس مزخرفی بهشون دارم، یکیش همین آهنگ تایم پینک فلوید. حقیقتش خود آهنگ رو دوست دارم، اما فقط کافی‌ یه لحظه ذهنم بره اونجایی که نباید... بره به دوران ابتدایی. من رو که همه میدونن چقدر بد خوابم و چقد سخت بیدار میشم، اونم با اون اخلاق سگیم بعد از بیدار شدن، خوب البته تو دوران ابتدایی خیلی‌ سگیت رو بروز نمی‌دادم، اما از درون داغون بودم، بابام با چه زحمتی من رو از خواب بیدار میکرد، خداییش بابام سر بیدار کردن من برای مدرسه پیر شد، یه پروسه یک ساعته از اولین صدا تا کشیدن پتو و بالش و تکرار کردن اسمم هر دو ثانیه یه بار به مدت ۱۰ دقیقه. اما زجر آور‌ترین قسمتش اون برنامهٔ مزخرف تقویم تاریخ بود، که موزیک متنش همین تایم پینک فلوید بود. به شدت این برنامه و موزیک متنش منو عصبی میکرد، گند میزد تو تمام روزم، چه احساس مزخرفی بود اون صبح ها، الان هر بار این آهنگ رو گوش میدم بدون برو برگرد اون صبح‌ها میاد جلوی چشمم... این آهنگ فقط زمانی‌ خوبه که من رو یاد اون روزا نندازه... به شدت از کارگردان اون برنامه شاکیم که یکی‌ از بهترین آهنگ‌های پینک فلوید رو واسه من تبدیل به یکی‌ از مزخرف‌ترین‌ها کرد.
Time - Pink Floyed

۲ نظر:

  1. اوه.. یادش به خیر.. تقویم تاریخ... بله به خاطر اینکه این موسیقی زجر این رو داشت که باس از خواب پاشی!

    پاسخحذف
  2. نمیدونم... اما یه چیزی ورای این از خواب بیدار شدن بود... پر از دلهره بود

    پاسخحذف