۱۳۹۲ آبان ۹, پنجشنبه

یک افتضاح هنری!

غروب که رسیدم خونه همه جا تاریک شده بود، روی کاناپه دراز کشیدم و همونجا خوابم برد،

من هیچوقت خوابیدن رو دوست نداشتم، مخصوصا خواب وسط روز، که بعد از بیدار شدن، به قول مامانم شبیه برج زهر مار میشم! و احتمالا هم میشم! بیدار شدم، خونه همچنان تاریک بود، من هم برج زهر مار. بلند شدم و یه ساندویچ نون و پنیر خوردم و دوش گرفتم. هنوز توی مود "شد خزان" بودم، 

چشمم به سه تار خورد، گرفتمش دستم که "شد خزان" رو در بیارم و بزنم، نمیدونم چی‌ شد که دستم روی نوت اول که خورد، "شد خزان" پنبه شد و "گشته خزان" ریسیده! 

دیگه نیازی به گفتن نیست که بعد از ۴ سال تازه چند هفته هست که دارم ساز میزنم و اون هم سه تار و انگشت اشاره هنوز خوب یاری نمیکنه! فقط چون چند تا از دوستان لطف کرده بودند و گفته بودن میگذارمش اینجا،

پی‌ نوشت یک: خوب شاهد دیگه!!!

پی‌ نوشت دو: لطفا به‌‌‌ به‌‌‌ نفرمائید که بیشتر شبیه به یک افتضاح هنری از یک کودک خردسال هست تا نوازنده سه تار!

۱۷ نظر:

  1. بابا این که خوبه ترسیدم فکر کردم چه خرابه!‌ تو که سازت تازه تاره، من که سازم خیر سرم خودِ سه تاره هم نمیتونم الان اینطوری بزنم!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی‌ مامان برای روحیه دادن! دقیقا من هم سه تار رو به سبک تار می‌‌زنم،

      حذف
  2. میرم پادگان بعدا میام گوشش میدم ، آشخوری خیلی بد هست :D

    پاسخحذف
  3. خوب بود که بابا! ولی‌ این قبول نیست، ما ویدیو می‌خوایم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا خوبه تو ویدیو های خودت مشخص نیستیااا صابی جان

      حذف
    2. والا همین رو هم به خاطر کامنت خودت گذاشتم! والا خانوم سین هم راست میگه! شکم آلن هم دیدن داره؟

      حذف
  4. همچین داغونم نیست بابا
    با در نظر گرفتن شرایط و فاصله زمانی خیلی هم خوبه
    صدا نفساتم میومد
    یکی هم قدم می زد اونورا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پای خودم بود، و صدای نفسم رو هم قبل از اینکه بگی‌ متوجه نشده بودم!

      حذف
  5. سلام من فردا میام نظر میدم!الان خسته ام!
    اما در مجموع خوب بود و دوست داشتنی.
    چقدر نفس میکشی!حواسم پرت نفس کشیدنت می شد!

    پاسخحذف
  6. آلن خوب بود که. ما رو ترسوندی :)
    این دو تا دختر بالایی ها چقدر دقیقن :) الان گوش دادم صدای نفست رو بشنوم از دست اینا!
    مرسی که برامون گذاشتیش.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موافقم! منم چیزی نشنیدم!

      حذف
    2. دقت نمی خواد که
      خیلی واضحه که

      حذف
    3. مرسی‌، اینقد این صدای نفس هام اینجا مطرح شد من چندین بار گوش دادم که ببینم دقیقا چندین بار نفس کشیدم!

      حذف
  7. گمانم یک راهی هست که فقط صدای ساز را ظبط کنی تا صداهای اضافی شنیده نشن .الته یک راهی هم هست که میشه صداهای اضافی را حذف کرد که نرم اقزار مخصوص میخواد .

    پاسخحذف
  8. بله هست، اما من دیگه حقیقتش حوصله‌‌ این کار‌ها رو نداشتم، خلاصه که شرمنده بابت نوازندگی بد و کیفیت بد تر!

    پاسخحذف