۱۳۹۳ فروردین ۱۱, دوشنبه

و تولدی دیگر...

نوشتن برای بعضی‌ آدم‌ها سخته، حتی نوشتن یک تبریک تولد. 

هر چقدر که بیشتر بدونی توصیف کردنش سخت تر میشه، شاید بخاطر وسواسه، شاید به خاطره اینکه می‌ترسی‌ توصیفهات نتونه به اندازه‌ای که میدونی‌ وصفش کنه... حداقل به اندازه‌ای که فکر میکنی‌ میدونی‌... حداقل این رو از نوشته هاش حس می‌کنم.

فکر نمیکنم پیچیده باشه، فقط زیاد میدونه، حداقل اینه که زیاد فکر میکنه! شاید سخت‌ترین قسمتش همینه که نمیتونی‌ براش بنویسی‌...

کوتاه کوتاه می‌نویسه، اما فهمیدنی،  گنگ مینویسه اما میشه حسش کرد، حداقل اون نوشتنی هایی که من میخونم. انقدر حس کردنی که من میتونم خودم رو مخاطب تک تک نوشته هاش بدونم. 

تولدشه، تازه میدونم هم که خندیده... خوشحالِ خوشحال. 

زاد روزت خجسته آنی‌.

 پی نوشت: شاهد هم به مناسبت تولد آنی.

۷ نظر:

  1. این یکی از قشنگترین تبریک تولدهایی بود که دیده بودم.
    آنی به قربونت بشه. :*

    پاسخحذف
  2. تولدت مبارک آنی! منم جای تو بودم بال در آورده بودم! بسیار زیبا بود!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واللا میبینی چه دوستایی دارم مامانی.... آدم از دنیا چی میخواد؟

      حذف
  3. درود و نوربر دوست قدیمی ام آلن عزیز
    نوروزت خجسته و شاد
    گویا با اندکی تاخیر به موقع رسیدم برای تبریک گفتن به ققنوسی که از روی کاناپه بال کشیده و رفته ...آنی عزیز تبریک ... امسال سال متفاوتی برات خواهد بود ، قطعا ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام....
      خوبی دوستم....
      ممنونم از لطفت و من هم مطمئنم... امسال رو دوست دارم.

      حذف
  4. با بك عالمه تاخير تولدش مبارك

    پاسخحذف