۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

من آلن هستم

اصولاً اینکه ما ایرانیها همیشه یک ترس پنهان در خودمون داریم جای تعجبی نداره. مخصوصا ترس شناخته شدن. از همون کودکی تا امروز همیشه یه جورایی و یه جاهایی این پنهان کردن هویت با ما هست. از طرف دیگه این پنهان کردن هویت بعضی‌ وقتا جالب هم هست، اینکه دوست داری بقیه همیشه حدس بزنن در موردت، اینکه ذهنشون درگیر باشه، برای مثال، همین سیامک عباسی، با اون آهنگ معروف و محبوبش، "خوشبختیت آرزومه" تا حالا حتی یه عکس هم ازش ندیدم، هیچ‌جا نیست، همیشه اسمش هست و صداش اما حتی یه عکسم من ازش ندیدم، به هر حال هرچند برای کسی‌ مهم نیست اما، من آلن هستم. 

۹ نظر:

  1. اسمت من رو یاد آلن رب گری میندازه :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسفانه که فقط شباهت اسمی داریم. خصوصیات دیگه که هیچ...

      حذف
  2. نخیرشم من یه مصاحبه ی تلوزیونی دیدم از سیامک عباسی!!اینقدرم بچه ی بانمک وشوخیه!اینم باید بذارم کنار پوریا عالمی صبح به صبح دعا کنم به جونش!
    من اون یکی شعرش رو بیشتر دوست دارم اون که میگه "تو اون فرشته ی پاکی که من فکر میکردم نبودی...این همه عاشق بودم تو نفهمیدی!"اسمش رو نمیدونم چیه.ولی اونوبیشتر دوست دارم!
    و همین طور سلام علیکم!همین جور الکی دلم خواست که بیام و برای اولین پستت نظر بگذار...ای آلن!
    با تشکر روابط عمومی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسمش فرشته پاک هست! اون مصاحبه تلوزیونی هم که دیدی خودش توش نیست! یعنی‌ هست اما چهره ش رو نشون ندادن.

      مرسی‌ بابت سلام احوال پرسی‌. سلام!

      حذف
    2. نخیرشم میگم خودم دیدمش!!من خودم نشستم پای تلوزیون!خودش بود کنار زاینده رود که داشت شعر هم میخوند!
      یعنی میگی من اینقدر گیجم که هی به طرف میگن اقای سیامک عباسی آقای سیامک عباسی بعد نفهمم که این اونه؟!

      حذف
    3. خوب پس ببین تو کدوم برنامه بود، یکم فکر کن دختر، بگو من هم ببینمش.

      حذف
    4. اسمش بود"از زیر زمین تا بام طهران."
      کانال پی ام سی پخشش کرده بود(آی لاو یو پی ام سی به این میگن ها).منتهی من نتونستم لینک دانلودش رو برات پیدا کنم.

      حذف
    5. حالا من میگم توی اون برنامه چهره ایشون رو نشون ندادن شما بگو نه! مجبورم از سازنده کار شاهد بیارم! پس واقعا به چشم هات اعتماد نکن :دی برات میفرستم شاهد رو!

      حذف
    6. یعنی من اینقدر گیجم؟!ای دل غافل!نا امیدشدم از خودم.
      بفرست شاهد رو...هرچند دیگه من که گیجم که!!

      حذف